İçerde Ara

1 Haziran 2009 Pazartesi

Bing

Microsoft'un Live Search'ün yerine isim değişikliğine giderek, yeni vaatler ile bugün kullanıma sunduğu arama motoru. Kolay ve akılda kalması amacıyla ismin Bing olarak seçildiğini tahmin ediyorum.


Bugünlerde Live Search ile arama yapmak isterseniz, sizi bing güzel bir manzara ile karşılayacak. Şahsen ben manzaranın neresi olduğunu bilmiyorum, ama tahminime göre yakında eklenebilir ve değiştirilebilir yeni arkaplan görüntüleri gelecektir. Şimdilik Bing'in Live Search'tan farklı bir yanının olduğunu düşünmüyorum. İsterseniz birde siz deneyin...

www.bing.com

2 yorum:

  1. Microsoft boş kovalıyor bence. Bu saatten sonra google ile yarışmak aptallıktan öte birşey değildir bana göre.

    Vakti zamanında Live.com' u satın alabilmek için milyon dolarları konuşturmuştu microsoft. Şimdi bing. Bence live- bing'e göre daha akılda kalıcı. Yanlış hatırlamıyorsam bing'in açılımı But It's Not Google du. :) Google ile sidik yarıştırma hedesi der geçerim. Kullanılacak bir yanı yok. Önemli olan arayüz değil ki sağladığı içerik. İçerik kraldır lafı boşuna meşhur olmadı :)

    Hayırlısı olur inşallah ne diyelim :)

    YanıtlaSil
  2. Sözlerimi geri alıyorum. İşlev aynı gibi gözüksede farklılıkları aşikar. Bing şuan için amerika localizasyonunda çok farklı içerik sağlıyor. Bizler farkedemesekte.

    Bing resim arama konusunda da çok başarılı. Hatta google dan çok çok başarılı.

    Bing işlevleri olarak misal bir ürün aradınız size seçeneklerle en uygun fiyatı nereden alabileceğiniz indirim fırsatlarını filan sunuyor. Google reklamları tarzında değil site ile bütünleşik bir şekilde.

    Bing dendiği gibi karar verme motorudur. :)

    YanıtlaSil